W jaki sposób można by zaprezentować propozycję przedsiębiorstwa na różnorodnych targach?

W zakresie eksponowania propozycji możliwości w dużym stopniu są zależne od konfiguracyjnego układu stoisk. Jest parę najważniejszych form ustawienia ekspozycji.
Każda hala targowa posiada stanowiska rzędowe, narożne, czołowe i wyspowe.

dom - pejzaż

Autor: Senado Federal
Źródło: http://www.flickr.com
Stoiska rządowe, które określane są również szeregowymi, są zazwyczaj występującą konfiguracją na galach wystawienniczych. Stoiska cechuje określona możliwość prezentowania oferty przez to, że kontakt z klientami targowymi odbywać się może jedynie przez jedną ścianę tego typu stanowiska. To stwarza niebezpieczeństwo powstania niemałego tłoku w pobliżu ekspozycji, a to może zniechęcić wielu zwiedzających, żeby zapoznać się z propozycją wystawcy. Zaletami takiego stoiska rzędowego są łatwość dokonania rezerwacji oraz niska cena najmu takiego stanowiska. Stoisko narożne cechuje się tym, że dwie sąsiednie ściany są otwarte dla widowni. W porównaniu ze stanowiskiem rzędowym, tego typu konfiguracja stwarza dużo bogatsze możliwości aranżacyjne.
Mieszkańcy

Autor: Daniel Jolivet
Źródło: http://www.flickr.com

Możliwością rozmieszczenia ekspozycji jest także stoisko czołowe, które określane jest również półwyspem. Odsłonięcie trzech jego stron stwarza dobre warunki, aby pokazać eksponaty, lecz istnieją ograniczone możliwości do eksponowania informacyjnych materiałów. Jedna zabudowana ścianka zezwala na to, żeby umieścić za nią części magazynowo-techniczne i jest tam stanowisko do prowadzenia rozmów. Wypożyczenie miejsca pod czołowe stoisko jest dosyć drogie, ale z reguły występuje duże zapotrzebowanie na tego typu prezentację. Najbardziej odsłonięta postać wystawiennicza, to stoisko wyspowe, które określane jest także wyspą.

Kliknij bez strachu tu a stwierdzisz, że w najświeższym źródle (https://neofence.pl/) przedstawiono niesamowicie ciekawe informacje. One również są pasjonujące.

Tego typu ekspozycja jest z dowolnej strony otoczona ciągiem komunikacyjnym.

Usytuowanie takie stwarza najbardziej szerokie możliwości na zaprezentowanie propozycji przedsiębiorstwa. Kiedy wybieramy stoisko wyspowe, wtedy może pojawić się problem z lokalizacją części recepcyjnej i organizacją zaplecza. Z zasady jednak umieszcza się te części w części środkowej stanowiska.